Saturday, December 10, 2011

It's That Time of Year

I didn't get as much sewing time as I wanted last night.
The men of the house were getting ready for their big hunting weekend.
Which means they need me to help organize
and keep them on track.
Ugh

But I did manage to get these few things done.

My husband has been hounding me for a pair of slippers
since his last pair acquired a nice sized hole in the bottom.
So I made him a pair for Christmas.
But ya wanna hear something funny?
I bought extra yarn and kept it in the back seat of my car.
He thinks I haven't even started them yet.
And the yarn will stay in the back seat of my car
until after Christmas.
He needs to learn a lesson,
don't you think?
:o)

So...this morning we did our annual tradition.
It's deer season.
Yes, I dispise this time of year.
I am an animal lover.
I could go on for ever and ever,
but I won't.
Anyhoo....the tradition is for all to
come to our house for breakfast.
I get up at 4:00 AM
(which is another reason I couldn't sew as long as I wanted)
to prepare breakfast and get their snacks ready for the day.
Men.
Need I say more?

So at 5:30 AM
this is what my dining room table was full of.

Yeah...the goofy kid...that's my youngest son, Justin.
Dear Lord...
Did you HAVE to bless me like this?
LOL
I love him.

We had a smaller group this year,
which was A-OK by me.
Less people I had to take care of.
(Just kidding...the 'regulars' were very missed this morning)
Jesse sat in the living room,
because I didn't extend the table.

Not sure why he's not smiling for this great picture.
He looks a bit crabby, doesn't he?
What the??
LOL
And this is Austen,
Justin's good friend since they were babies.


Um...yeah...can ya see why they are still friends 22 years later?
All of this at 5:00 this morning.
This is why I'm so happy all the time.
We always have crazy people hanging out
at our place.
A person just has to join in!

But poor Dusty
(my cousin)
He's praying...
"Please don't take my picture."
Oh no, Dusty,
at 5:00 on a Saturday morning
NO one is safe from the camera at my house.
With the exception of me,
cause that's just the law.

So...I'm praying that they all have a good time today,
but for the love, PLEASE KEEP THE DEER SAFE!!!

XOXO
Cindy

5 comments:

Sarah said...

feedin the masses at 5am, as they go out to shoot at bambi? you saint ;-) lol

Shay said...

Yep- Im nominating you for an award too...

At my place they would have been eating sandwiches made the night before and pouring milk on their own cereal!

Part of me is hoping they don't actually find anything to shoot.Sorry.

Sarah said...

You have such a great family! I am so happy to be part of it!

Jen Gro said...

I love you Cindy! I don't make breakfast for my hunting boys, so I will not even let my hubby look at this post. Don't want him to get any ideas. BTW, I want all the stuff you have layed out - hubby slippers and all! Ho, Ho, Ho..Love Your Soul Sister Jen

linda said...

just back to see if they came home with deer !!
you are soooo good getting up to make all that breakfast hope they apreciate your efforts :)))